Monday, January 18, 2016

Lafaz Aku Janji 2016

Tarikh : 05 Januari 2016 (Selasa)
Masa : 7.20 hingga 7.40 pagi
Tempat : Laman Info SMK Zainab
Perasmian oleh : Pn. Ruslina Hassan

Objektif Majlis

  • Mengingati pelajar tentang peraturan-peraturan sekolah yang perlu dituruti dan dipatuhi
  • Melahirkan pelajar yang berakhlak mulia dan berdisiplin

Majlis bermula apabila semua pelajar SMK Zainab berkumpul di Laman Info tepat jam 7.20 pagi. Setiausaha Disiplin sekolah SMK Zainab, Pn. Ruslina Hassan menerangkan segala peraturan-peraturan sekolah, jenis kesalahan sama ada kesalahan besar, sederhana dan kecil serta hukuman yang bakal diterima oleh pelajar sekiranya melanggar peraturan tersebut. Setelah selesai, majlis diteruskan dengan membaca lafaz Aku Janji yang diketuai oleh Ketua Pelajar SMK Zainab, Nurul Suha. Usai majlis Lafaz Aku Janji, pelajar diminta kembali ke kelas masing-masing untuk meneruskan pembelajaran.

Ketua Pelajar SMK Zainab mengetuai bacaan Lafaz Aku Janji


Pelajar SMK Zainab sedang melafazkan Lafaz Aku Janji




No comments:

Post a Comment

nRelate - Posts Only